Nieuw Talent Orkest Walcheren

Heb je altijd een blaas- of slagwerkinstrument willen leren bespelen?
Doe je dan ook mee?

Op zaterdag 28 oktober gaat het Nieuw Talent Orkest Walcheren van start! Dit orkest is een gezamenlijke initiatief van 6 Walcherse muziekverenigingen uit Vlissingen, Veere, Oostkapelle, Arnemuiden,  Koudekerke en Serooskerke.

Het Nieuw Talent Orkest Walcheren is een muziekproject voor volwassenen en iedereen kan meedoen. Muzikale ervaring is geen vereiste. Alle deelnemers krijgen van de deelnemende verenigingen een muziekinstrument in bruikleen. De inspirerende muzikale leiding is in handen van Petra van Antwerpen. Tijdens de repetities zijn ervaren muzikanten van de deelnemende verenigingen aanwezig om de deelnemers te helpen.

Er worden 10 repetities aangeboden die op zaterdag plaats vinden. De eerste repetitie is op zaterdag 28 oktober (aanvang 16.00 uur) en vindt plaats in het verenigingsgebouw van muziekvereniging Vlissingen (Wildbaan 21 in Vlissingen).

Initiatiefnemers Nieuw Talenten Orkesten