NIEUW UNIFORM

UPDATE: de route is aangepast en zal korter zijn dan eerder gemeld! De route zal starten vanaf de Boulevard ter hoogte van de Coosje Buskenstraat en start tussen kwart over 8 en half 9.

PERSBERICHT – PRESENTATIE NIEUWE UNIFORMEN DELTABAND

De Deltaband uit Vlissingen heeft sinds maart vorig een jaar nieuw uniform. Alleen niemand heeft de Deltaband in de nieuwe uniformen kunnen zien en horen. Vrijdagavond 23 juli a.s. is het dan eindelijk zover. Tussen 20.30 en 21.30 uur is de Deltaband – in het nieuw – te zien en te horen op de boulevards in Vlissingen. Dan paradeert de Deltaband vanaf het Wooldhuis naar het Bellamypark.

Meerdere malen zorgde het coronavirus in 2020 er jammer genoeg voor dat de presentatie van de nieuwe uniformen van onze Deltaband moest worden uitgesteld. Zo werd het concert van de Deltaband op zaterdag 21 maart 2020 in het Scheldemond College geschrapt. Enkele maanden later kon Taptoe Vlissingen op zaterdag 6 juni op het Bellamypark niet doorgaan en ook de geplande presentatie in CineCityXL op zaterdag 3 oktober 2020 moest op het laatste moment worden afgezegd.

Muziekvereniging Vlissingen – waarvan de Deltaband de Show- en Marching band vormt – is er buitengewoon trots op dat de nieuwe uniformen voor de Deltaband konden worden aangeschaft met financiële steun van de gemeente Vlissingen, fondsen, sponsoren en vrienden van de Deltaband.

EINDE PERSBERICHT

Bovendien heeft Jeffrey al sinds augustus het stokje van Michel overgenomen en zal dit zijn eerste optreden worden als tambour-maître.

Bron: Deltaband